fredag 10. juni 2011

Dalsnuten

Etter å ha sovet altfor lenge etter turen til Prekestolen dagen før, prøvd å pakke ferdig til sydenturen på fredag/lørdag, tatt sol, og spist middag med dessert, fant vi ut at vi skulle en tur til Dalsnuten. Vi hadde egentli tenkt å se Borestranden også, men tiden ble for knapp.

Reisefølget denne gangen var mine to turister, også var Mariann, Lisbet og Bonzo med. Veldig koselig!

Mariann hadde altså da med sin kjære hund. Jeg var så snill (?) at jeg holdt hunden litt i begynnelsen så hun skulle få litt avlastning. Det jeg ikke tenkte så mye over var at hunden ELSKER å bade, og at grunnet noen dager med regnbyger var veien til Dalsnuten en del gjørmete. Hunden fant djevelsk nok ut at han skulle rulle seg febrilsk oppi hver eneste gjørmepytt på veien, og riste det av seg slik at de hvite (ja, VELDIG smart av meg) klærne mine ble en del flekkete og jeg så ut som en dalmantiner. Elsker etterpåklokskap.






















3 kommentarer:

  1. Kjempefin blogg, Monica! Du studere radiografi, så kult! Msph Andreas Øvstebø

    SvarSlett
  2. Msph? Seie du d?? Stiligt :) Kor du jekk på skole hen, og ka du drive på me for tiå?

    SvarSlett
  3. :) Nei, seie det bare te de som vett ka det betyr;) I Trondheim. Eg e medlem i studentspeidergruppå her og studere akustikk:)

    SvarSlett