søndag 22. august 2010

Middag for en?

I dag står det minipizza på menyen!

Jeg brukte denne oppskriften:
Til en person:
12,5 gram gjær
1 dl lunkent vann
0,5 ss olje
0,25 ts salt
1 dl sammalt hvete
1,5 dl hvetemel

Topping:
Pizzasaus, kjøttdeig, mais, sopp, ost. (skulle egentlig ha ananas også. men fant ikke boksåpneren, cry!)


Gårdsdagens middag:
Supergod kyllingrett ála May-Britt!
Etter middagen i går fikk jeg (naturligvis) et sug på å dra ut, noe behjulpet av en viss grønn Mr.Carl S. Berg. Så da dro jeg og Mr.Carl til Stine. Der borte drakk vi og koste oss; meg, Stine, faren til Stine, og Andreas. Hukommelsen min gikk sakte men sikkert bort, og grunnet manglende fotodokumentasjon husker jeg ikke særlig stort fra kvelden, aent enn at vi kom oss til byen og koste oss. Taxikvitteringen min sier 01:53, så jeg regner med jeg koste meg! (Husker deler av kvelden da, drakk meg ikke SÅ sanseløs..)

1 kommentar: