tirsdag 10. august 2010

Studenthjem - hvordan skal dette gå?

16.August skal jeg for første gang i mitt liv begynne å bo i et studenthjem. Haukelandsbakken studenthjem. Jeg har bodd i "vanlig" bokollektiv før, med 3 andre gutter, men det er vel ikke det samme.

Jeg er utrolig spent på hvordan dette skal gå. Jeg flyttet inn der 1.August, og klarte faktisk å pakke ut alle de tohundreogførti eskene jeg hadde med meg den kvelden, før jeg dro til Stavanger dagen etter! All ære til deg som hjalp meg med flyttelasset, hadde ikke blitt ferdig uten deg!

Her kommer noen bilder av det flotte lille rommet mitt!


Jeg har også gått til innkjøp av et flott minikjøleskap som jeg skal ha stående på rommet. Det står to kjøleskap på felleskjøkkenet, men jeg er ikke særlig interessert i å bruke de. Kanskje jeg er redd for å plutselig gå tom for mat?

Kjøleskapet er av merket Matsui (modell MUR1107WWE), og ser sånn ut:
Var det ikke søtt vel? Til og med egen frys også.

Så nå er det bare til å komme på besøk, og drikke kald øl fra kjøleskapet!

Noen andre som har bodd på studenthjem og vil dele sine minner og erfaringer?


1 kommentar:

  1. Dødskoselig plass altså. Selv om det er utrolig lite så har du virkelig fått det til å se kjempe koselig ut. Må vertfall få sett plassen din når eg mest sannsynligvis komme t Bergen i Februar :)

    SvarSlett